Roti Susu

Zizi Kirana Minta Doakan Bertemu Jodoh Dengan Ustaz Zizi Kirana Minta Doakan Bertemu Jodoh Dengan Ustaz
Tidak lagi bertudung sebaik sahaja bulan Ramadan berakhir, Zizi Kirana mengakui tertekan apabila ada di kalangan netizen mengecamnya dengan menggunakan bahasa kasar yang kurang... Zizi Kirana Minta Doakan Bertemu Jodoh Dengan Ustaz

Tidak lagi bertudung sebaik sahaja bulan Ramadan berakhir, Zizi Kirana mengakui tertekan apabila ada di kalangan netizen mengecamnya dengan menggunakan bahasa kasar yang kurang senang dengan tindakannya tidak terus berhijab.

Bagaimanapun, Zizi berkata dia menerima segala teguran daripada netizen namun akui tertekan apabila ada yang memarahinya kerana dia tidak lagi bertudung seperti Ramadan lalu. Ujarnya, lebih baik jika mendoakan yang baik-baik daripada memberikan komen negatif.

“Saya terima semua teguran dan nasihat itu dengan hati terbuka tetapi dalam masa sama saya akui rasa stress baca komen mereka yang marah-marah hanya kerana saya dah tak bertudung macam dulu.

“Saya rasa lebih baik kalau kita doakan yang baik-baik sesama kita daripada menyakitkan hati sendiri dengan mengecam orang lain,” katanya kepada mStar Online.

Sudah masuk tahun kedua bertudung di bulan Ramadan, Zizi berkata dia melakukannya atas kerelaan sendiri. Jujur mengakui belum bersedia untuk bertudung, Zizi memberitahu dia sentiasa berusaha berubah untuk menjadi insan lebih baik.

Dalam pada itu, Zizi turut meminta pemintanya supaya mendoakan dia bertemu jodoh yang baik dan dapat membimbingnya. Zizi juga sempat mengatakan mahu dipertemu jodoh dengan ustaz.

“Dalam masa sama, doakan juga saya cepat-cepat bertemu lelaki yang dapat membimbing..sejujurnya kalau tertulis jodoh dengan ustaz pun okay!” katanya. – Rotikaya

Shares