Roti Susu

“Saya Tak Tahu Mana Silapnya Asyik Ditipu Lelaki” “Saya Tak Tahu Mana Silapnya Asyik Ditipu Lelaki”
Meskipun sudah beberapa kali hubungan cinta yang dibina gagal di tengah jalan, namun keinginan Zulin Aziz untuk berumah tangga dan melahirkan zuriat tidak pernah... “Saya Tak Tahu Mana Silapnya Asyik Ditipu Lelaki”

Meskipun sudah beberapa kali hubungan cinta yang dibina gagal di tengah jalan, namun keinginan Zulin Aziz untuk berumah tangga dan melahirkan zuriat tidak pernah padam.

Zulin mengakui dia tidak tahu dimana silapnya sehingga sering ditipu oleh insan bernama lelaki. Ujarnya lagi, namun apabila dia sudah ‘move on’ mereka hadir semula meluahkan rasa rindu dan managih cintanya.

“Saya tidak tahu mana salah dan silapnya. Seumur hidup, saya kerap ditipu insan bernama lelaki. Hingga saya pernah meluahkan perasaan pada mama, enggan lagi memikirkan soal jodoh dan hanya mahu fokus pada kerja.

“Apabila hati sudah mula menyayangi, lelaki yang dicintai hilang tanpa khabar berita. Situasi ini kerap berulang setiap kali saya menjalin hubungan cinta.

“Tetapi, apabila saya sudah ‘move on’ dan mula melupakan, mereka hadir semula menyatakan perasaan sayang dan rindu. Bagaimanapun, sudah terlambat,” katanya kepada BH Online.

Zulin akui tertekan apabila ada menuduhnya terdesak mahu berumah tangga. Zulin turut berkongsi, dia kerap didatangi wanita tua yang mengusap wajahnya dengan penuh rasa kasihan ketika tunaikan umrah tahun lalu.

“Saya malu dan tertekan apabila netizen menuduh saya bukan-bukan. Kenapa setiap kali terpacul kisah jodoh, saya dituduh terdesak? Sedangkan, ramai yang melakukan perkara yang sama tetapi tidak pula dikecam.

“Saya diburu kebimbangan dan tanda tanya diri adakah wanita tua nampak sesuatu yang tidak baik pada diri saya? Saya takut dan menangis. Sebelum ini, ada yang pernah menegur termasuk golongan alim yang mengatakan saya sakit.

“Saya tiada sebarang masalah, sebaliknya berasakan saya sihat walafiat. Jika benar saya dikhianati, kenapa rezeki saya tidak pernah putus? Malah, saya tidak pernah sakit,” katanya.

Dalam pada itu, Zulin berkata andai bertemu dengan lelaki yang serasi dia tidak mahu membuang masa bercinta lama-lama dan mahu terus mendirikan rumah tangga. – Rotikaya.com

Shares