Roti Susu

Rupanya Gurauan Singkirkan Bocey Adalah Gurauan Terakhir AC Mizal Dgn Abam Rupanya Gurauan Singkirkan Bocey Adalah Gurauan Terakhir AC Mizal Dgn Abam
Pemergian Abam Bocey pagi Isni menjadi bualan ramai yang rata-ratanya sedih dengan berita tersebut. Antara yang paling terkesan mestilah keluarga dan sahabat baiknya Fad... Rupanya Gurauan Singkirkan Bocey Adalah Gurauan Terakhir AC Mizal Dgn Abam

Pemergian Abam Bocey pagi Isni menjadi bualan ramai yang rata-ratanya sedih dengan berita tersebut. Antara yang paling terkesan mestilah keluarga dan sahabat baiknya Fad dan Achey.

Tidak terkecuali juga Dato AC Mizal selaku pengacara Maharaja Lawak yang memang rapat dengan kesemua peserta.

Menurutnya, pemergian Abam Bocey masih seperti dalam mimpi apabila dia masih merasakan arwh masih ada. Dia juga sebak terkenangkan arwh yang sememangnya seorang anak dan sahabat yang baik.

Kehilangan itu masih belum dirasai sebab saya masih merasakan dia ada di sini. Dia memang anak yang baik selalu tolak emaknya kemana-mana sahaja dia pergi. Saya masih ingat dia ada, dia sangat baik dan kami ibarat keluarga.

Menurut AC Mizal apa yang membuatkan hubungan mereka lebih akrab apabila Abam bersama-sama menyertai kumpulan 4U2C dan menyanyikan lagu raya.

Dalam masa yang sama, AC juga meminta agar semua peminat dan rakyat Malaysia mendoakan Allahyrham dan semua urusan dipermudahkan.

  • Rupanya ini lah kali terakhir aku bergurau bersama kau Abam adik ku…akan aku kenang saat ini selamanya. Tak terucap kesedihan aku dan kak emy bila mendapat berita pemergian kau.

Kami masih lagi ingat kata kau “ rasa macam nak rebah bila dengar nama bocey tersingkir” tapi akhirnya kau kejar aku satu pentas tergelak dan bersyukur masih tetap ke final. Aku sedih dan bersyukur dapat berkongsi dengan kau di satu pentas terakhir untuk kenangan abadi kami bersama kau.

 

View this post on Instagram

 

Rupanya ini lah kali terakhir aku bergurau bersama kau Abam adik ku…akan aku kenang saat ini selamanya.Tak terucap kesedihan aku dan kak emy bila mendapat berita pemergian kau.Kami masih lagi ingat kata kau “rasa macam nak rebah bila dengar nama bocey tersingkir” tapi akhirnya kau kejar aku satu pentas tergelak dan bersyukur masih tetap ke final.Aku sedih dan bersyukur dapat berkongsi dengan kau di satu pentas terakhir untuk kenangan abadi kami bersama kau.Allah lebih menyayangi mu adik ku dan akan kami kenang kau selamanya.Rehat lah adik ku dan kami akan sentiasa mendoakan agar roh mu ditempatkan bersama mereka yang beriman dan soleh.Terlalu cepat kau pergi meninggalkan isteri dan anak mu yang masih kecil.Kau lah lagenda komedi terkini dan selamanya.we love u brotha!Al Fatihah buat Adikku Abam

A post shared by Dac Dato Ac Mizal (@dacdatoac) on

Allah lebih menyayangi mu adik ku dan akan kami kenang kau selamanya. Rehat lah adik ku dan kami akan sentiasa mendoakan agar roh mu ditempatkan bersama mereka yang beriman dan soleh.

Terlalu cepat kau pergi meninggalkan isteri dan anak mu yang masih kecil. Kau lah lagenda komedi terkini dan selamanya.we love u brotha!Al Fatihah buat Adikku Abam. Sumber : DAC, Fareez via Oh Bulan

Shares