Roti Susu

“Individu Ini Ingin Menghalau Datin Shahida Dari Rumah Aliff Syukri Jika..” Ini Reaksi Datin Yang Tak Disangka! “Individu Ini Ingin Menghalau Datin Shahida Dari Rumah Aliff Syukri Jika..” Ini Reaksi Datin Yang Tak Disangka!
ISTERI kepada usahawan kosmetik popukar Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid enggan memberikan komen terhadap d4kwaan dia sudah memfailkan... “Individu Ini Ingin Menghalau Datin Shahida Dari Rumah Aliff Syukri Jika..” Ini Reaksi Datin Yang Tak Disangka!

ISTERI kepada usahawan kosmetik popukar Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid enggan memberikan komen terhadap d4kwaan dia sudah memfailkan percer4ian di mahkamah.

Shahida ketika dihubungi media Harian Metro berkata, dia memohon maaf kerana tidak dapat memberikan komen lanjut mengenai status rumah tangganya.

“Bab rumah tangga saya tak nak komen. Minta maaf ya,” katanya ringkas. Ditanya adakah semua anak-anak berada dengannya ketika ini, Shahida hanya menjawab ‘ya’ menerusi aplikasi WhatsApp.

Seorang individu di instagram telah meningg4lkan satu komen yang agak kur4ng ajar. Individu yang bernama ohan.ana menggunakan akaun pa4lsu untuk meletakkan komen neg4tif terhadap datin shahida

“datin kalau nk failkan cer4i ke dato , pls tinggalkan rumah argam mewah tu ye. jgn nk control ke awk.. itu rumah dato.”

Datin Shahida hanya menjawab ‘OK’ sahaja kepada individu tersebut. Nampak jelas datin malas nak melayan komen komen begitu.

Jaga la mulut masing masing. Kemelut rumahtangga Dato Aliff Syukri kita tidak tahu hujung pangkal. Lebih baik jika doakan yang baik baik sahaja untuk mereka. Insyallah dipermudahkan.

  • Posting dimana individu tersebut komen:

Kisah rumah tangga Alif dan Shahida mula menjadi bualan hangat apabila kedua mereka sudah tidak lagi saling mengikuti di Instagram.

Menguatkan lagi spekulasi mengenai masalah rumah tangga mereka apabila Aliff muncul menerusi lagu Cuba Bahagia yang bercerita mengenai lelaki yang dahagakan kebahagiaan dalam hidup daripada orang disayangi. [Sumber]

Shares