Roti Susu

Pemilik Restoren Kngsi Rakaman Dari Sudut Lain Apa Yang Sebenar Berlaku Pemilik Restoren Kngsi Rakaman Dari Sudut Lain Apa Yang Sebenar Berlaku
Marketing atau benar benar terjadi kejadian ini? Anda baca dan nilaikan sendiri. Tular di media sosial satu video LIVE dimana seorang founder produk yang... Pemilik Restoren Kngsi Rakaman Dari Sudut Lain Apa Yang Sebenar Berlaku

Marketing atau benar benar terjadi kejadian ini? Anda baca dan nilaikan sendiri.

Tular di media sosial satu video LIVE dimana seorang founder produk yang digelar EEIN telah disimbah dengan air dan dikasari ketika dia sedang buat LIVE di kedai makan.

Video tersebut menjadi tular dalam tempoh yang singkat. Siapa yang mengikuti LIVE tersebut pasti terkejut dengan kejadian tersebut.

Namun , mengikut komen yang teIah ditinggaIkan oleh salah seorang ntlzen , dia dikatakan gelak dan bercakap terlalu kuat didalam kedai tersebut sehingga menggangu orang lain. Dia juga dikatakan menggunakan kata-kata yang tidak elok semasa Iive tersebut.

Pemilik restoren NASI DAGING SEMPOI telah muat naik rakaman sebenar apa yang terjadi sebelum Founder tersebut disiram air minuman ketika sedang buat LIVE.

Jika dilihat pada rakaman lelaki tersebut telah pun menegur founder itu tetapi teguran itu tidak diendahkan. Oleh kerana itu kemungkinan besar lelaki itu telah hilang sabar dan ambil keputusan untuk terus menyiram founder eein dengan air minuman serta menarik founder sehingga jatuh dari kerusi.

Rakaman Dari Pihak Restoren

“Assalammualaikum sis mintak maaf kepada custermer NASI DAGING SEMPOI yg berada dalam kejadiaan disini siang hari tadi .. sis sebagai owner berharap benda sebergini tidak akan terjadi lagi di kedai sis ….hormat lah sikit orng lain dan sis sebagai owner .. harap korang boleh settle cara baik2 k…kerana mulut badan binasa!!”

VIDEO:

Pemilik restoren juga harap perkara ini dapat diselesaikan secara aman. Beliau berulang kali memohon maaf kepada pelanggan lain berada di dalam restoren tersebut ketika kejadian itu berlaku.

Rata rata netizen menyuruh founder EEIN untuk terus buat laporan polis kerana telah dikasari. Founder EEIN juga telah memuat naik satu status malam tadi jelaskan dari sebelah dia sendiri.

Yang tidak ada kena mengena jangan la dok mmndai tambah tu ini , batu api sana sini mengeruhkan lagi keadaan , saya pun mgaku salah , mgkin xramai org blh terima cara penyampaian yg sy cuba smpaikan , nk ajar org cara jana INCOME , cuba korang di tempat sy ketika Live tu , TIDAKKAH ? anda mmprtahankan IBU anda yg sedang dipersoalkan? “Mak engkau tak malu ka?” , mcm mana kau tahu mak aku malu? , prnh jmpa tnya Mak aku depan-depan Ka?

Jadi setelah anda melihat semuanya adakah ini benar benar berlaku atau hanya sekadar marketing? Bincangkan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : AwatttSyeikhhh Network

Shares