Roti Susu

“Nampak Mewah Kalau Duduk Reban Sekalipun” Syifa Melvin Buat Netizen Makin Marah ? “Nampak Mewah Kalau Duduk Reban Sekalipun” Syifa Melvin Buat Netizen Makin Marah ?
Minggu ini boleh dikatakan portal hiburan tak menang tangan sebab nak tulis cerita panas melibatkan adik kepada pelakon Syatilla Melvin iaitu Syifa Melvin. Meskipun... “Nampak Mewah Kalau Duduk Reban Sekalipun” Syifa Melvin Buat Netizen Makin Marah ?

Minggu ini boleh dikatakan portal hiburan tak menang tangan sebab nak tulis cerita panas melibatkan adik kepada pelakon Syatilla Melvin iaitu Syifa Melvin. Meskipun namanya suam-suam kuku sahaja sebelum ini, tetapi kini semakin ramai mengenalinya.

Drama bermula apabila Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim menudvh Syifa sebagai punca pemain bola sepak JDT, merangkap kekasihnya iaitu Safawi Rasid menunjukkan prestasi tidak baik. Tetapi, makin menjadi pula apabila Syatilla turut sama mengeluarkan kenyataan tentang perihal adiknya itu.

Disebabkan nama Syifa tiba-tiba panas, ramai pula netizen yang menggali balik segala jenis gosip mengenainya. Antara satu kisah yang menimbulkan kemar4han orang ramai adalah apabila gadis itu dikatakan telah menghina penduduk PPRT.

Mungkin tidak betah terus dih1ina, Syifa akhirnya memuat naik satu video pendek untuk memohon maaf kepada sesiapa yang terasa mengenai lawak tak sensi1tifnya itu.

Hang tu dah la takda bakat, dan hang hanya menumpang kakak hang yang Alhamdulillah ada rezeki kahwin dengan orang kaya. So bila hang buat lawak distasteful macam ni, aku rasa sangat hina dan menggelikan ya!!

“Bila pakai tudung rich satin, warna yang nampak mewah, material yang sangat cantik. So kat mana pun kita berada, kita akan… kita akan ada keyakinan diri. Itu maksud Syifa sebenarnya.

“Duduklah dekat mana pun, dekat reban ayam sekali pun, bukan kata korang duduk korang penghuni situ.. tak! Maksudnya, korang memang ada dekat tempat tu. Bila kita pakai tudung tu, kita nampak confident.

“Takkanlah Syifa nak menghi1na orang yang tak berkemampuan, sebab kami pun bukanlah kaya mana pun. Kalau kami kaya, tak ada kami nak wujudkan bisnes Kekasih untuk menolong orang,” katanya.

Gadis berusia 26 tahun itu juga menambah bahawa orang ramai telah salah sangka dengan kandungan video tersebut dan menfitn4hnya. Dia juga ada mengatakan walau macam mana pun dia cuba memberi penjelasan, semua yang sedang mar4h pasti tidak akan mendengarkannya.

Pun begitu, penjelasannya ini semakin memarakkan lagi api kemar4han netizen kerana intipati video permohonan maaf itu nampak seperti dia tidak mahu mengaku kesalahannya. Sehingga memberi alasan yang sangat tak munasabah!

Kadang-kadang, mendiamkan diri adalah jalan terbaik untuk tak mengeruhkan lagi keadaan. Sumber : Cari

Shares