Roti Susu

‘Mengalir Air Mata..’ Datin Shahida Rai Ulangtahun Tanpa Dato’ Aliff Syukri ! ‘Mengalir Air Mata..’ Datin Shahida Rai Ulangtahun Tanpa Dato’ Aliff Syukri !
Pasangan usahawan seIebriti Datuk Aliff Syukri dan Datin Shahida sering menjadi tumpuan netizen. Baik atau burvk tindak tanduk mereka pasti mendapat komen sama ada... ‘Mengalir Air Mata..’ Datin Shahida Rai Ulangtahun Tanpa Dato’ Aliff Syukri !

Pasangan usahawan seIebriti Datuk Aliff Syukri dan Datin Shahida sering menjadi tumpuan netizen. Baik atau burvk tindak tanduk mereka pasti mendapat komen sama ada kec4man ataupun pujian. Cuma akhir-akhir ini pelbagai kontr0versi yang berlaku terhadap Datuk Aliff Syukri.

Sekaligus netizen bagaikan dapat menghidu ada sesuatu yang berlaku dalam rumahtangga mereka. Datuk Aliff Syukri juga sudah tidak lagi mengikuti isterinya di laman Instagram malah mereka dilihat duduk berasingan. Ia telah menguatkan andaian dan spekuIasi dari para netizen.

Datin Shahida telah menyambut ulangtahun hari jadinya yang ke-35 hari ini. Berbeza dengan tahun-tahun sebelum ini, Datin Shahida tidak menyambut hari ulangtahun kelahirannya bersama suami tetapi beliau meraikan hari indah ini bersama anak-anak yatim di Pusat Jagaan Telaga Kasih Nur Muhammad.

  • Happy Birthday to me!! 14 Mac 1985 – 14 Mac 2020

Terima kasih pada yg Dm memberi ucapan dan doa…tak boleh nak baIas satu persatu…Semoga Allah membaIas kebaikan anda semua…Terima kasih pada mama yg melahirkan saya….ayah yg mendidik saya…..yg tegas dengan saya waktu kecil sehingga saya menjadi manusia pada hari ini. Doakan saya diberi ketenangan,kebahagiaan dunia dan Akhirat.

ernyata majlis tersebut berjaya membawa dan memberikan senyuman kepada anak-anak yatim di sana. Kesederhanaan Datin Shahida harus dipuji. Semasa majlis tersebut, bibik tudung yang sudah lama bekerja dengan Datin mengalirkan air mata. Bibik sedih kerana keluarga itu tidak lengkap mungkin apa yang dimaksudkan bibik kerana ketiadaan Datuk ALiff Syukri disana.

Kami mengucapkan selamat hari lahir buat Datin Shahida dan kami doakan agar Datin terus sihat dan kuat dalam hadapi apa jua cabaran. Kami yakin ramai yang mendoakan kesejahteraan rumahtangga Dato’ dan Datin.

Selamat hari lahir datin.. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berbahagia disamping insan2 tersayang dan semoga sentiasa di dalam lindungan Allah.. Aamin. Semoga Allah menuliskan takdir yg baik2 utk Ida dan keberkatan doa, usaha kekuatan dn kesihatan buat amal kebaikan.

Hbd datuk sri. Mga shat trus dan dimudahkan sgala urusan rumah tangganya dan sgala urusan dunianya. Shat trus selalu baik dan dermawan insyaallah ad allah yg slalh sayng pda kluarga datuk dan anak2 datuk. Truntuk khusus buat suami datuk sri mga allah beri ketabahan dan kesabaran dalam menghadapi hujatan manusia. Ingat kluarga yg hbat adalah kluarga yg santai menghadapi sgala urusan dunia.

Patut nye dato yg sent wish birthday ni, Apa apa pun heppy besday datin .

Aliff Syukri dan Nur Shahida berkahwin pada tahun 2007. Pasangan ini dikurniakan lima orang cahaya mata iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham dan Yusoff Al Qardawy dan Raudhah Arshiyah serta seorang anak angkat, Aminah Aliff Shah. [ Sumber ]

Shares