Roti Susu

Meena Akhirnya Dapat Berjumpa Semula Dengan Datin Shahida, Lihat Reaksi Mereka Meena Akhirnya Dapat Berjumpa Semula Dengan Datin Shahida, Lihat Reaksi Mereka
Setelah hampir semingu tuar tentang dakwaan usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri telah mendera anak angkatnya, Aminah Aliff Shah, akhirnya netizen boleh menarik nafas lega... Meena Akhirnya Dapat Berjumpa Semula Dengan Datin Shahida, Lihat Reaksi Mereka

Setelah hampir semingu tuar tentang dakwaan usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri telah mendera anak angkatnya, Aminah Aliff Shah, akhirnya netizen boleh menarik nafas lega apabila Meena telah disatukan semula dengan Datin Shahida.

Sebelum ini atas nasihat dari Jabatan Kebajikan Masyarakat, Meena dinasihatkan untuk dijaga oleh pembantu peribadi Datuk Aliff sehingga kes ini selesai. Datin Shahida ketika itu berada di Mekah mengerjakan umrah bersama anak-anak yang lain. Jika diikutkan sudah hampir sebulan juga Datin tidak berjumpa dengan Meena, begitu juga sebaliknya.

Datin Shahida lebih selesa untuk berdiam diri dari memberikan sebarang kenyataan dan komen. Menurutnya, biarlah pihak polis menjalankan siasatan.

Sudah pasti naluri seorang ibu akan terusik dan rindu akan anaknya itu. Sebentar tadi melalui perkongsian yang dibuat oleh saIah seorang pembantu peribadi Datuk Aliff Syukri, Meena akhirnya dapat bertemu dengan Datin Shahida dan juga adik beradiknya yang lain.

Sebak dan gembira melihat gelagat Meena yang tidak mahu melepaskan peIukan Datin Shahida. Terlalu rindu agaknya begitu juga dengan Datin. Di ruangan komen ada juga yang bertanya adakah vide0 yang dikongsikan adalah video terbaru. Menurut pemilik akaun tesebut, itu adalah vide0 terbaru Meena dan Datin.

Ramai yang meninggaIkan komen terharu dan gembira melihat saat anak dan ibu ini dapat berjumpa dan bersatu.

Syukurlah sekiranya perkara ini telah selesai, harap pihak yang terlibat dapat menjelaskan apa yang berlaku supaya netizen tidak terus membuat andaian dan spekvlasi yang bukan-bukan. – Kredit : Slambermedia.com

Shares