Roti Susu

Ketika Alif Syukri Jiwa Kacau, Sekali Ali Puteh hantar wasap ! Ketika Alif Syukri Jiwa Kacau, Sekali Ali Puteh hantar wasap !
Sejak akhir-akhir ini nama ushawan Datuk Aliff Syukri sering meniti di mulut para netizen. Pelbagai kontr0versi yang timbul hinggakan nama keluarga dan juga isteri... Ketika Alif Syukri Jiwa Kacau, Sekali Ali Puteh hantar wasap !

Sejak akhir-akhir ini nama ushawan Datuk Aliff Syukri sering meniti di mulut para netizen. Pelbagai kontr0versi yang timbul hinggakan nama keluarga dan juga isteri turut terpaIit sama.

Kesabaran seorang ibu itu ada tahapnya. Apabila, anak tidak henti membuat masa4lah, hati ibu mana yang akan senang dan tenang.

Itulah yang dirasakan ibu kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Rozita Ibrahim yang sudah tidak mampu bersabar lagi dengan tindakan ‘menag1ih publisiti’ dilakukan anaknya.

Terdahulu adalah mengenai k3s antara keluarga arw4h Abam, Ali Puteh di mana kehadiran Datu Aliff yang tak diundang ke rumah Nor Hidayah telah membuatkan para netizen telah menyer4ng atau mengec4m Ali sekeluarga.

Ali juga meminat agar Datuk Aliff bertemu dan berdepan dengan ibunya untuk meminta maaf namun hingga ke hari ini, Datuk Aliff masih belum berkesempatan untuk berjumpa mereka.

Namun Datuk Aliff ada membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Ali sekeluarga atas apa yang berlaku dalam sesi sidang media yang lepas. Kini Datuk Aliff sekali lagi dihimpit kontr0versi berkenaan dakwa4n beliau mend3ra anak angkatnya, Aminah dan dalam masa yang sama netizen mengec4m beliau yang mengeluarkan single terbarunya tadi.

  • Ali Puteh Hantar Wasap

Datuk Aliff turut meluahkan rasa terkilan dan kece3wa kerana sering menjadi m4ngsa kec4man netizen. Melalui posting terbaru yang dibuat, Datuk Aliff memuat naik foto perbualan WhatsApp yang dihantar oleh Ali kepadanya.

Dalam perbualan tersebut, Ali memberi nasihat kepada Datuk Aliff untuk terus kuat dan mengamalkan zikir dan membaca Al-Fatihah untuk tenangkan hati akibat kec4man yang diterima. Menurut Ali, dia juga buat perkara yang sama ketika dihin4 dan dikec4m.

terima kasih ali putih.. sungguh berguna nasihat awak..kerana “cuba bahagia” kan saya..

Alhamdulillah, seronok lihat bagaimana mereka berdua telah berdamai malah saling mengingati dan menasihati antara satu sama lain. Sudah pasti apa yang berlaku sebelum ini ada hikmah disebaliknya. Perkongsian yang dibuat oleh Datuk Aliff turut mendapat reaksi dari pengikutnya di IG. [ Sumber ]

Shares