Roti Susu

Hidayah Milik Allah, Ini Teks Si Ibu Di WhatsApp Buat Neelofa ! Hidayah Milik Allah, Ini Teks Si Ibu Di WhatsApp Buat Neelofa !
Ibu kepada Neelofa, Datin Noor Kartini Noor Mohamed ada menitipkan kata buat anaknya sejurus mendapat tahu bekas pengacara program MeleTop itu sudah mengenakan niqab.... Hidayah Milik Allah, Ini Teks Si Ibu Di WhatsApp Buat Neelofa !

Ibu kepada Neelofa, Datin Noor Kartini Noor Mohamed ada menitipkan kata buat anaknya sejurus mendapat tahu bekas pengacara program MeleTop itu sudah mengenakan niqab.

Menerusi aplikasi WhatsApps, teks tersebut turut dikongsikan kembali Neelofa di Insta Stories miliknya.

Dalam rasa gembira dalam syukur, Kartini memberitahu dia rasa sebak, sedih dan tidak dapat menjelaskan apa yang terbuku di dalam hati.

“Love (Lofa) tiba-tiba jadi sebak, sedih dengan diri sendiri dan tak tahu nak cakap apa sebenarnya dalam hati. Hidayah milik Allah dan tak semua orang dapat hidayah tu termasuk mama.

“Banyak sangat teks, panggilan yang tanya apa doa-doa mama ketika mengandungkan Lofa sehingga Lofa berada pada tahap sekarang.

“Sedangkan, mama rasa banyak lagi kekurangan dalam mendidik anak dan kalau boleh nak ke masa lalu untuk mulakan kembali didik anak dengan lebih baik,” tulisnya.

Pada masa sama, Kartini turut mendoakan kesejahteraan anaknya itu sambil menyifatkan Neelofa sebagai permata hatinya yang tidak ternilai.

“Tapi apa pun, mama nak beritahu, terima kasih kerana jadi anak yang baik, penyejuk mata dan penyeri jiwa, penawar rohani, permata hati mama yang tidak ternilai.

“Mama love you so much bidadariku sayang,” titipnya lagi.

Terdahulu, Neelofa mengejutkan ramai apabila memuat naik beberapa keping fotonya di Instagram yang seolah-olah membayangkan dirinya kini sudah pun berniqab atau berpurdah.

Menerusi satu kenyataan, Neelofa meminta ramai agar mendoakan yang terbaik terhadap perjalanan baharunya ini.

Keputusan yang diambil figura asal Kelantan ini juga disambut baik ramai termasuk rakan selebriti. – MH

Shares