Roti Susu

Fara Mendoza Tersalah Cakap, Netizen Mulakan Semula Teka Teki ! Fara Mendoza Tersalah Cakap, Netizen Mulakan Semula Teka Teki !
Selagi belum didedahkan senarai nama selebriti dan Instafamous yang terlibat dengan kes pelacuran kelas atasan, selagi itu netizen masih lagi cuba untuk berteka-teki. Harini... Fara Mendoza Tersalah Cakap, Netizen Mulakan Semula Teka Teki !

Selagi belum didedahkan senarai nama selebriti dan Instafamous yang terlibat dengan kes pelacuran kelas atasan, selagi itu netizen masih lagi cuba untuk berteka-teki.

Harini ini satu berita mengejutkan telah didedahkan oleh netizen apabila potongan video pendek live Facebook yang dilakukan oleh Fara Mendoza dimuat naik semula di Twitter.

Sebelum ini, nama Fara Mendoza turut pernah terpalit dengan isu pelacuran tersebut tetapi telah disangkal oleh tuan empunya badan bahawa dia langsung tidak terlibat langsung dalam kegiatan kotor itu.

Video pendek itu menujukkan Fara sedang mempertahankan dirinya apabila dikatakan masih lagi belum mendirikan rumah tangga kerana tidak laku.

Ada yang cakap aku ni hina tak kahwin, tak ada orang nak. Excuse me, hello Malaysia! Muka aku yang cantik macam ni, tak ada orang nak kau cakap?

Namun semasa sedang lantang bersuara, Fara secara tidak sengaja tersalah cakap.

Mungkin terlampau berang, sehingga membuatkan pelakon berusia 30 tahun itu tersalah cakap dan membuatkan netizen terperanjat.

Sebab I mahal, I jual dir… I jual mahal! Tak macam kau, jual murah.

Kini netizen di Twitter sudah mula memperkatakan semula berkenaan isu berkenaan sehingga ada yang menuduh dia turut terlibat dalam kerja kotor tersebut.

Dalam masa yang sama, selepas ayatnya itu disalah ertikan oleh netizen, Fara telah memuatnaik beberapa Instastory berkenaan hal itu.

Menurutnya dia hanya tersalah cakap dan mengapa sehingga ada yang cuba untuk aibkan dirinya?

Fara turut menegaskan bahaya dia tidak sesekali membuat kerja tidak bermoral begitu dan akui rasa berani kerana berkata benar. – Hotfm

Shares