Roti Susu

Aliff Syukri Nak Saman Ibu Sendiri..? Ini Respon Balas Bonda Rozita ! Aliff Syukri Nak Saman Ibu Sendiri..? Ini Respon Balas Bonda Rozita !
Sebelum ini ahli keluarga Aliff Syukri berdiam diri tetapi semalam Bonda Rozita telah memuat naik 1 video untuk menegur anak nya sendiri secara terbuka.... Aliff Syukri Nak Saman Ibu Sendiri..? Ini Respon Balas Bonda Rozita !

Sebelum ini ahli keluarga Aliff Syukri berdiam diri tetapi semalam Bonda Rozita telah memuat naik 1 video untuk menegur anak nya sendiri secara terbuka. Bonda Rozita berkata, dia malu ditudvh tidak pandai menjaga anak, sedangkan sudah beberapa kali menegur usahawan tersebut supaya berubah.

“ Buruk anak, orang tak cakap kau buruk, orang cakap aku. Orang cakap mak yang tak pandai jaga anak. Bagaimanapun Aliff telah mengemaskini IGnya dengan memuat naik posting terbaru dengan menulis kapyen meminta kekuatan daripada yang maha Esa.

Katanya dia hanya mahukan kebahagiaan dan kekuatan. Posting tersebut kemudiaannya mendapat perhatian Rozita yang ber4ng kerana anaknya itu tidak mengendahkan nasihat diberikan.

“ Cukup-cukuplah Kri!!! Mak dah komen secara video pun kau buat lagi kan…Kau delete sekarang…Kau suka orang cakap bukan-bukan,” tulisnya sambil meninggalkan emotikon api.

  • Aliff Syukri Ambil Keputusan Untuk Berdepan Dengan Ibunya

Aliff Syukri telah pergi berjumpa dengan ibu beliau, Bonda Rozita untuk perjelaskan apa yang terjadi. Disebabkan terlalu malu kerana mak beliau sendiri menkr1itik apa yang Dato Aliff buat sehingga rasa tert3ekan dia cakap akan sam4n mak dia sendiri.

Terkedu sekejap Bonda Rozita bila dengar anak lelaki dia sendiri nak saman dia. Walaupun Bonda Rozita kec3ewa sebelum ini tetapi beliau beritahu lagu Aliff Syukri kali ini lebih elok kerana tiada menari dan tiada (ehem ehem) di dalam musik video.

Tak salah pun mintak maaf dgn mak… betul tak?? Saya sayang ..saya janji x buat vidio yg mak x suka lagi lepas ni…..terima kasih syg saya kri dr dulu sampai skrg..sy tau knp Mak selalu tegur saya sbb syg kri.. i love u mak sampai syurga @bondarozitaibrahim Biar apa orang mengutvk dan mengec4m saya yang penting keluarga saya tahu siapa saya dan saya minta restu mak saya dan saya tak nak bagi mak saya mar4h lebih baik saya mengalah – Aliff Syukri

  • “Ko Nak Saman Mak? Sekarang Mak Kena Hormat Ko Atau Ko Kena Hormat Mak?”

Ayat yang dikeluarkan oleh Aliff Syukri itu bukan lah serius rasanya. Saja nak bergurau dengan maknya. Mana munkin Aliff Syukri akan saman mak sendiri. Rata rata netizen tetap meningg4lkan komen supaya Aliff Syukri berubah dan jangan buat hal hal yang kontrove3rsi lagi.

Menerusi perkongsian video menyentuh perasaan itu, ia sudah ditonton lebih 180,000 kali oleh warganet, dengan lebih 2,000 komen ditulis.

Rata-rata komen daripada warganet itu sangat bersimpati dengan Rozita dan begitu memahami perasaannya sebagai ibu yang hatinya sudah disakiti dan terluka. [ Sumber ]

Shares