Roti Susu

“Aku Nak Jumpa Bapak Aku Je!” – Anak Mas Idayu Naik Angin Dengan Mak Tiri ! “Aku Nak Jumpa Bapak Aku Je!” – Anak Mas Idayu Naik Angin Dengan Mak Tiri !
Anak kepada penyanyi dangdut Mas Idayu, Nur Dayini Asyiqah meluahkan rasa k3sal terhadap sikap ibu ti1rinya yang difahamkan menghalangnya untuk bertemu bapa kandungnya, Aman... “Aku Nak Jumpa Bapak Aku Je!” – Anak Mas Idayu Naik Angin Dengan Mak Tiri !

Anak kepada penyanyi dangdut Mas Idayu, Nur Dayini Asyiqah meluahkan rasa k3sal terhadap sikap ibu ti1rinya yang difahamkan menghalangnya untuk bertemu bapa kandungnya, Aman Graseka.

Kata Dayini menerusi posting akaun Instagram baru-baru ini, ‘perang’ antara mereka tercetus apabila masing-masing mula berbalas kapsyen Instagram dari semasa ke semasa.

“Assalamualaikum wahai hamba Allah, pertama sekali bukan aku yang stalk IG kau macam mana kau stalk IG aku, sebab yang bagi aku orang lain. Kau nak cakap statement aku??

“Aku ada jaga tepi kain kau ke sampai nama mak aku naik kau dah kenapa? Sebab aku dah besarlah aku boleh fikir kau ni jenis apa sampai nak cakap mak aku mer0yan!

“Apa pun caption kau, mak aku kata ‘jangan layan orang b0doh’. Kau rasa tak puas hati dengan aku boleh jumpa.

“Aku terus terang cakap aku memang tak puas hati dengan kau dan TAK ADA KENA MENGENA DENGAN MAK AKU! dan aku jadi macam ni sebab dia masih BAPAK AKU,” tulis Dayini.

Perkara itu terjadi susulan tindakan individu terbabit yang dikatakan tidak membenarkannya bertemu bapanya sebelum ini.

“Kau jangan berlagak diva sangat. Kampung buat cara kampung. Sibuk dengan anak kau. Kau yang mer0yan la botak!

“Aku tak kacau hidup kau pun. Aku nak jumpa bapak aku je, tak ada kena mengena dengan hidup kau. Apahal kau yang p4nas??

“Aku buat cerita? ha meh sini jumpa kita tengok siapa buat cerita. kau nak tulis caption sak1it bagai kau jaga.

“Woi! Aku peduli apa kau jaga ke tak. Aku jaga ke tak bukan kau tahu pun sebelum kau ada! Bini macam kau ni orang kata j4hat. Ha kau la. Kemaruk. Kau pun dah besar, lagi boleh fikir,” tambahnya.

Kata Dayini lagi, postingnya itu gara-gara tindakan pihak berkenaan yang mula berkata burvk mengenai ibunya, Mas Idayu.

“Nak tak nak aku terpaksa buat benda ni sebab mulut kau melampav cakap mak aku. “Aku tak kutvk mak kau lebih baik mulut kau diam. Jangan jadi batu ap1i. Hitam sangat hati kau ni,” katanya.

Namun, jelas Dayini, dia telah menyimpan bukti posting individu terbabit sebelum disunting menjadi entri terkini yang lebih ringkas. [ Sumber ]

Shares