Roti Susu

Akhirnya Lelaki Simbah Air Dalam Live Founder Tampil Beri Penjelasan Akhirnya Lelaki Simbah Air Dalam Live Founder Tampil Beri Penjelasan
Tular di media sosial satu video LIVE dimana seorang founder produk yang digelar EEIN telah disimbah dengan air dan dikasari ketika dia sedang buat... Akhirnya Lelaki Simbah Air Dalam Live Founder Tampil Beri Penjelasan

Tular di media sosial satu video LIVE dimana seorang founder produk yang digelar EEIN telah disimbah dengan air dan dikasari ketika dia sedang buat LIVE di kedai makan.

Video tersebut menjadi tular dalam tempoh yang singkat. Siapa yang mengikuti LIVE tersebut pasti terkejut dengan kejadian tersebut.

Ada yang mengatakan ianya adalah gimik dan marketing sahaja tetapi dari raut wajah dan waktu kejadian kami rasa perkara itu benar benar berlaku.

Nama beliau lebih dikenali sebagai EEIN atau Dato Seri Muhammad Solihin adalah seorang founder produk kosmetik dan makanan kesihatan.

Video yang dimuatnaik di laman twitter itu menjadi tuIar sejak semalam dan telah dikongsi lebih 2600 pengguna medla sosiaI yang lain.

Lelaki bernama Ridhuan Wan adalah yang telah menyimbah air kepada founder tersebut. Dia membuat satu video penjelasan untuk memberitahu sebab kenapa dia buat demikian.

Dia beritahu bahawa sebelum kejadian simbah air, dia telah pun menegur EEIN beberapa kali untuk menjaga adab dan hormat pada pelanggan lain di dalam kedai tetapi teguran dia tidak diendahkan.

“Dengar Dulu Sebelum Nak kecam” – Ridhuan Wan

Justeru itu dia telah ambil keputusan untuk terus menegur dengan cara kasar. Jom dengar penjelasan penuh dia.

Sumber: kini.com

 

Shares